Jak nakupovat

Jak fungují objednávky a co znamená ,,předobjednávka" ovoce?

Děkujeme za Váš zájem o ovoce z naší produkce. Moc si toho vážíme a rádi bychom Vám přiblížili jak fungují objednávky na tomto e-shopu.

Jsme začínající firma, zemědělci a dobrodruzi v jednom, kteří zatím fungují jen díky nadšeným studentům a přátelům, kteří nám pomáhají na trzích a s odesíláním balíčků. Nemáme velké skladovací prostory ani armádu skladníků, proto jsme zvolili cestu odesílání ve vyhrazené dny. 

Čerstvé ovoce přilétá z Kanárských ostrovů ve čtvrtek v noci a v pátek začínají příprava balíčků. Ono se snadno řekne nachystat balík, ale udělat to tak, aby ovoce zvládlo cestu až k Vám domů není úplně snadný úkol a zabere nám celý víkend. Proto odesíláme ovoce a ostatní produkty hlavně v pondělí. V tuto chvíli sklad stěhujeme a budeme mít posilu, která by nám pomohla s posíláním i v další dny!

Vzhledem k nevyzpytatelnosti produkce se občas stává, že ovoce přijde menší někdy zase skutečně velké. Proto je velmi komplikované předem odhadnout množství na kusy a může se stát, že zrovna na Váš balíček jeden kus nezbyde. Nezlobte se proto na nás prosím, když nezvládneme přichystat nedělní objednávku k pondělnímu odeslání. Pokud se tomu stane, snažím se vždy zákazníka kontaktovat, aby věděl co se stalo a že se na něj určitě nezapomnělo! 

Veškeré ovoce, které pěstujeme či dovážíme z ostrova La Palma (například ananas není z naší produkce, ale od blízkého farmáře) je sezónní záležitostí. U mnoha plodin tedy není možné objednání pravidelně, či jsou na předobjednání. Tento pojem znamená, že Vás kontaktujeme jakmile ovoce dozraje a pošleme podle toho kdy bude z Vaší strany možné převzetí. Vážíme si Vás i vlastní práce, proto pokud nedostaneme odpověď na možné doručení, tak balíček nemůžeme poslat. Obzvláště u balíčků na dobírku, které se občas vrací i po několika týdnech. Rádi bychom, aby se ovocem neplýtvalo a našlo vždy cestu ke svému majiteli nebo využití do dalšího zpracování. 

Zpětná vazba je pro nás velice přínosná a důležitá. Kdyby se stalo, že balíček nepřišel v dobrém stavu (vlivem špatného zabalení, vysokých teplot, nízkých teplot, pádu krabice,..) neváhejte nás kontaktovat! Vymyslíme jak situaci kompenzovat k Vaší i naší spokojenosti. Z druhé strany, pokud jste byli spokojení a rádi byste nás doporučili, budeme Vám velmi vděční za recenzi!

Jestli máte nějaké pochybnosti, či nejasnosti o tom jak vše funguje, neváhejte nám napsat a zeptat se. Snažíme se odpovědět na všechny dotazy! 

Děkuji za Vaši návštěvu tohoto internetového obchodu! 

Když venku vládne zima, darujte slunce!

Sušené plody plné chuti nebo dárkový poukaz pro ty, kteří si chtějí vybrat sami.

Přeneste ke stolu barvy a vůni Kanárských ostrovů.

 

Rozumím