Hodnotenie obchodu

4,9 1387 hodnotení
5
1315x
4
24x
3
17x
2
10x
1
21x
Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Výpis hodnotení

MM Avatar autora Marie Machová | 17.01.2025
Výborná kvalita ovoce. Kiwi sladké, měkké, mango lahodné, vyzrálé. Komunikace s obchodem výborná. Starají se, aby vše bylo v pořádku a zboží bylo co nejrychleji u zákazníka.
J Avatar autora Jana | 17.01.2025
Skvělé ovoce, úplně jiná chuť než z běžného obchodu. Velmi doporučuji.
DB Avatar autora Dominika Bošková | 17.01.2025
Velká spokojenost. Rychlá komunikace. Doručeno v naprostém pořádku. Pomeranče neskutečně voněly, jsou vynikající a banány mají opravdu výraznou sladkou chuť. Za mě doporučuji dále👌
H Avatar autora Hana | 17.01.2025
Avatar autora | 17.01.2025
+ Přehledné stránky, velice rychle doručení, perfektní komunikace

LV Avatar autora Lidmila Vošmiková | 16.01.2025
RK Avatar autora Radka Krizova | 16.01.2025
I Avatar autora Isabela | 16.01.2025
Vynikající ovoce,má úplně jinou chuť než v obchodě
Avatar autora | 16.01.2025
27. prosince jsme objednali na základě reklamy tropické ovoce na Nový rok. Zaplatili jsme online kartou a těšili jsme se na ovoce. Nestalo se nic ani po novém roce. Kontaktovali jsme dodavatele S dotazem, kde je naše zboží. Bylo nám řečeno, že že si prý dopravce vzal nějak neplánovaně dovolenou a že zboží vůbec neodešlo. Zůstalo tady ve skladě. Můžeme být prý ale rádi, že si ho neodvezl a není tedy není zmrzlé K závozu, jako ostatní zásilky. Když prý to tedy dobře půjde, můžeme naše zboží dostat někdy kolem 7. až 8. ledna. To bylo 3. ledna. Odmítli jsme a požádali o vrácení peněz. Nestalo se nic. dnes je 16. ledna a při kontrole účtu jsem zjistil, že peníze stále nejsou na účtu. Napsal jsem tedy dotaz, kde jsou naše peníze. Bylo mi řečeno, že prý paní účetní nastavila vratku se čtrnáctidenní splatností a proto peníze ještě nejsou našem účtě. Ale když tady na tom tak trváme, že nám je prý vrátí rychleji. Vyjádřil jsem nelibost nad tím jak jsou nastavené procesy a také nad tím že se nám ani za jednu po chybu nikdo neomluvil, což je mezi slušnými lidmi zvykem. Paní elizabeth kapitánová mi tady napsala, Že má také hodně práce a musí se starat o mnoho věcí a nemá na tyto věci čas. A pokud prý opravdu trvám na nějaké omluvě, předá to své kolegyně a ta se mi prý omluví. Tento způsob zákaznického servisu považuji v dnešní době, orientované na zákazníka, Za naprostý výsměch a aroganci vůči klientovi. A ačkoliv nepochybuji, že zboží mají kvalitní a ovoce se na La Palmě dobře starají, nemohu tento obchod z výše uvedených důvodů v žádném případě doporučit.
Avatar autora (Administrátor)
Milý pane Bůžku, vše co zde píšete ohledně vzniklé situace je zcela pravdou a skutečně došlo k nedoručení kvůli neplánované odstávce Zásilkovny, jak Vám potvrdí každý další uživatel této služby. Balíčky zabalené v pondělí 30.12. od nás nepřevzali a objednávky odeslané v pátek 27.12., ještě před vznikem Vaší objednávky, tak byly doručeny až na konci následujícího týdne, tedy mezi 2.1.-3.1. a došly zcela promrzlé, protože sklady nejsou vyhřívány. Tuto situaci jsme spolu řešili a domluvili jsme se na řešení vratkou. Ze zákona máme na tento postup 30ti denní lhůtu, kterou jsme dodrželi. Skutečně na Vaši platbu byla dána splatnost vystavení 14 dní od data 3.1. Tyto věci bohužel neřeším já osobně, jak jsem Vám zcela slušně a normálně napsala. Jestli-že Vám to vyznělo nějak útočně, tak se omlouvám ale skutečně i po opětovném přečtení zprávy nevidím žádný náznak o jiné než upřímné myšlence bez postranních arogantních či jiných podtextů. Jen jsem Vám konstatovalo co se stalo, aby bylo jasné proč došlo ke zdržení a abych Vám vyšla vstříc, tak jsem platbu se splatností zrušila a poslala ji znovu s okamžitým plněním. Bohužel stále nevím, za co konkrétně se Vám mám já osobně omluvit, protože jsem nezapříčinila výpadek dopravce, ani rozhodnutí účetní a stále trvá má nabídka, že Vám může postup vysvětit ona. Mohu se jen omluvit za to, že jste mě patrně někde špatně pochopil a bohužel došlo k vzájemnému nedorozumění v interpretaci textu. S pozdravem, Elisabeth Kapitánová
HT Avatar autora Hana Tycová | 16.01.2025
Spokojena jsem velmi, vždy je ovoce výborné, avokádo dozraje a velmi chutné.
JH Avatar autora Jaroslava Horská | 16.01.2025
SK Avatar autora Simona Kaderková | 16.01.2025
Avatar autora | 16.01.2025
+ Rychlost a kvalita zboží

Ovoce je opravdu chutné, a to mango...mnnnam...
MS Avatar autora Mária Skupeňová | 16.01.2025
Avatar autora | 16.01.2025
příjemná komunikace
LC Avatar autora Lucie collina | 15.01.2025
Avatar autora | 15.01.2025
Vždy dorazí skvělé ovoce.
MN Avatar autora Michaela Novotná | 15.01.2025
Vše v pořádku dorazilo, ovoce luxusní jako vždy, hlavně karambola.
Avatar autora | 15.01.2025
Ovoce vždy vynikající, rychlé dodání
Avatar autora Andrea Špryslová | 13.01.2025
Jsem spokojena. Balíček dorazil v pořádku. Dračí ovoce bylo naprosto úžasné a mučenka byla také skvělé chuti. Avokádo jsme zatím netestovali, ale těším se. Děkuji a budu se opět těšit na sladké plody.

Ovládacie prvky výpisu

1391 položiek celkom